Oy TuloksenTuplausToimisto Ab

Tuplaamon verkkokoulutuksessa nuorille käydään läpi asiakaspalvelun ja myynnin perusteet, tulevaisuuden taitoja ja hieman myös normaaleja käytöstapoja.

Myynti- ja asiakaskoulutus nuorille

Iso joukko tämän päivän aikuisista on aloittanut työuransa asiakaspalveluun liittyvissä työpaikoissa: kahvila, ravintola, jäätelökioski, kauppa, vanhainkoti, päiväkoti, koulu. Kun yhä useammalla alalla tekniikka korvaa ihmistyötä, palvelutöiden osuus vain kasvaa.

Mitä nuorempana oppii tulemaan toimeen ihmisten kanssa ja palvelemaan heitä, sitä paremmin pärjää tulevaisuuden työelämässä.

Verkkokoulutuksessa käydään läpi asiakaspalvelun ja myynnin perusteet, tulevaisuuden taitoja ja hieman myös normaaleja käytöstapoja. Kurssilla opetetaan myös LinkedIn-profiilin perustaminen ja sen ohella verkostoitumista, eli kuinka verkostoitua tulevaisuuden työnantajien kanssa.

Kaikkiaan materiaalia on noin viisi tuntia. Kaikki tämä aineisto löytyy verkosta, eli koulutuksen voi suorittaa omaan tahtiin katsomalla sarjan videoita, tekemällä tehtäviä niiden tiimoilta sekä suorittamalla loppukokeen. Hyväksytyn loppukokeen jälkeen osallistuja saa itselleen todistuksen kurssista, jonka voi sitten liittää omaan ansioluetteloon ja työhakemuksiin.

Kurssi on suunnattu selkeästi 15 – 19 -vuotiaille nuorille, jotka ovat aloittelemassa työuraansa – kenties vasta hakemassa ensimmäistä kesätyöpaikkaansa. Kurssi ei kuitenkaan ole mikään Pikku kakkosen satuhetki. Tämä on täyttä asiaa, konkreettisin esimerkein elävästä elämästä. Käytännössä nämä ovat samoja asioita, joita koulutetaan asiakaspalvelun ammattilaisille, jotka ovat tehneet työtään jo vuosia.

Koulutuksen sisältö

Perusta kuntoon – mitä perustaitoja on osattava:

  • Kesätyötä hakiessa
  • Työntekijän vastuut
  • Työnantajien odotukset ja toiveet
  • Mitä asiakaspalvelu on
  • Mitä myynti on
  • Myynnin neljä askelta
  • Asiakaspalvelun PASI™-malli
  • Kieli käytössä – miten puhutellaan asiakkaita
  • Pukeutuminen ja ulkoasu

Kouluttajana toimii Pasi Rautio, joka on palvellut ihmisiä 27 vuoden ajan. Kipinä asiakaspalveluun ja myyntiin syttyi jo 8-vuotiaana perheyrityksen tiskin takana. Varsinainen myyntiura alkoi viisi vuotta myöhemmin ja jatkuu edelleen. Myyjien valmennus astui kuvaan kymmenkunta vuotta sitten ja siitä löytyikin se kaikkein omin ala. Pasi elää niin kuvainnollisesti kuin kirjaimellisesti siitä, että pystyy auttamaan ihmisiä parempiin tuloksiin.

Kaikilla Suomen nuorilla tulisi olla mahdollisuus osallistua tähän koulutukseen. Siksi olemme hinnoitelleet ohjelman jokaisen lompakolle sopivaksi. Koko paketin hinta on 19,90 € (sis. alv 24 %). Kurssin voi hankkia itselleen tai lahjaksi verkkosivuiltamme.

Klikkaa tästä!